Mycket att göra nu..

Har varit inne i stan idag och försökt att hitta fler julklappar,det gick väl ganska bra men hade velat hitta allt idag men måste in igen imorgon.Det är som vanligt att man åker in dagen före! =D
Men sen när det är över så blir det middag hos Martins mamma och det behöver man nog då.Måste även hinna med att slå in några julklappar.

Efter stadsbesöket for vi hem till mamma och pappa,har ju som tradition att vi klär granen tillsammans,iaf jag,Micke och Heléne hjälps åt med det. =) Så nu är den fin fin tycker jag.

Längtar tills på onsdag,det ska bli skönt att få koppla av ett tag med mat och godis och Kalle Anka. =)

Idag har jag gått in i vecka 30,fasiken vad fort det går nu.Och mer ont har man i svanskotan,får halta för det mesta nu.

Men jag får önska er en trevlig kväll!
 
Ps.Vad bra att Larz Kristerz vann!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback