Let it snow,let it snow!

Det får gärna snöa på nu när det väl håller på,älskar snö!Är ju ännu mysigare nu när man har julpyntat och julstjärnor och ljusstakarna är tända.Funderar på att fara in till stan och handla alla julklappar så man har det gjort så man kan fokusera på allt annat som julbaket mm. =)

Den 17 december har några vikarier på jobbet inklusive jag blivit medbjuden på julbord på Svartviks Herrgård.Det ska bli så gott,tänker äta mig fullproppad så jag slipper äta något fram till julafton..haha! Gratis är gott.

Här sitter jag och trycker i mig godis,blev så sugen när jag var på affären.Synd att jag ska ha sura uppstötningar idag,då är det ju inte så bra att trycka i sig karra men det struntar jag i faktiskt.

Jag och Micke ska åka hem till mig snart,då ska vi laga mat i nya köket och sen spela biljard på övervåningen och käka godis samtidigt,vilken härlig kombination! =)

Stackars Charlie mår inte så bra,han kräks och sover.Orkar inte göra så mycket nu.Hoppas han blir bättre den lille parveln!



Bye bye


Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

Mamma betalar hotellet säger hon! :D det kostar bara 263 ;)

2008-12-02 @ 17:06:10
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: Heléne Sundling

Mamma betalar hotellet säger hon! :D det kostar bara 263 ;)

2008-12-02 @ 17:06:50
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback