Julgran!

Jobbade i några timmar nu på förmiddagen och for sedan hem och åt en smörgås och bytte om till varmare kläder.Alla i familjen förutom mamma kom och hämtade mig och Lippe,sedan for vi till vårat ställe och började leta efter en gran.Snacka om att det var jobbigt att pölsa i snön,men jag är envis fast det får man lida för nu när man är så trött.Efter typ 1 ½ timme så hittade JAG en gran,men när jag tänker efter så var det inte så snygg gran.Den var lite tanig! =)
Men en gran har vi nu och det är skönt.Roligt med en tradition som hållit i sig sen man var liten.
    

1.Lippe och Charlie
2.Heléne lite less men ler iaf
3.Jag var less på att vi inte hittade någon gran
4.Danne går med granen
5.Micke tokar sig som vanligt



Ikväll är det Dansbandskampen och det ska vi verkligen se på,spännande.

Vem vinner? Scotts eller Larz Kristerz?! Vi får väl se ikväll.

 










Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback