Imorgon.

Längtar verkligen tills imorgon,då är det dax för julbord med jobbet.Det ska bli jävligt gott kan jag lova! =)
Synd att jag inte får äta gravad lax bara men det får jag vänta med tills nästa jul.

Lite julklappar har man hunnit med att shoppa,fler blir det nu i dagarna.Måste skicka iväg julkorten med,hoppas dom kommer fram i tid även om man inte skickat dom den 16 december?!

Det går så fort nu,redan nästa vecka så är det julafton,knäck har man hunnit att baka.Sen blir det pepparkakor och lussebullar.Allt detta ska jag göra på torsdag då jag är ledig.

Var på MVC förra veckan,allt var bra och hjärtat på bebisen slog 156 slag/min. =)
Känner av graviditeten nu,ryggen och svanskotan gör ont på kvällarna.Måste lära mig att vila mer..

Nej nu har jag inte så mycket att bidra med.

Ha en bra kväll!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback