Happy new year!

Får önska än en gång alla ett Gott Nytt År! =)

Idag har jag bakat och lagat mat för fullt,blev tacopaj och kladdkaka med grädde (med brist på fantasi).
Det blev supergott!!

Pajerna ser kanske inte så supergoda ut på bilden men kan lova att dom blev kanonbra!

Snart är det år 2009,kommer hända mycket skoj då känner jag.Men speciellt är det ju att man blir mamma detta år och det ska bli spännande. =)

Men men,nu har jag inte så mycket mer att tillföra denna blogg så jag tar och går och väntar in klockan så jag kan smälla mina raketer och sen åka hem och sova!



En bild på magen kommer här också,är nu i vecka 31.






Bye bye

Kommentarer
Postat av: Heleneeee

HAPPY NEW YEAR!

2009-01-01 @ 22:21:56
Postat av: isa

önskar en god fortsättning på de nya året:o)

kram karm

2009-01-02 @ 17:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback