God Jul!

Då är det äntligen julafton 2008! =)

Har haft en dag full med tillagning av julmat och julpyssel mm.Tomten har varit här och jag fick många bra julklappar som sängkläder,köksprylar,bebiskläder och nalle mm.Jag är helnöjd över denna jul med! =)

Fast nu har man druckit alldeles för mycket julmust,man känner sig nästan sprickfärdig och det är inte en skön känsla.
Det är väldigt lugnt just nu,syskonen är ute och åker spark men jag och Lippe sitter här och tar det lilla lugna för snart blir det nog livat igen kan jag tänka mig.Syrran fick duntäcke och det vill jag också ha har jag kommit på,det är ju så varmt och skönt men äckligt varmt på sommaren.

Martin kommer lite senare ikväll och ska som vanligt äta lite av hemmagjorda potatissalladen som vi alltid brukar ha på julbordet.Han är helt tokig i den! Vi i familjen brukar alltid ta en till liten jultallrik senare mot kvällen och det är gött det!

Men nu ska jag kolla runt på andra saker!

God Jul på er!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback