Äntligen!

Nu är köket klart! =)

Känns helt underbart,ikväll ska jag sätta upp julgardiner där och knäppa kort och sen ska ni få se vad fint det är!!

Idag har jag strykit en massa juldukar och gardiner,efter en stund blev jag less så jag gick ut och gjorde mig min egen utekrans med gran,tall och ljung ris.Den blev lyckad faktiskt,sen ska jag dekorera den med kumquats som jag har dekorerat med nejlikor och sedan kottar.JAG ÄLSKAR ATT PYSSLA!! =)
Skulle vara kul att jobba hos en florist så man får pyssla med sådant.

Nu ska jag ladda hem en film.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

Kransen blev hur fin som helst! :D Köket med.

2008-12-01 @ 23:40:18
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback