Åhhh..

Har jobbat idag,gått och gått runt hela kvissle och det känns nått så jävulskt i ryggen nu.Måste hem och vila och glo på film,det blir Tomten är far till alla barnen! Tyck vad du vill men jag tycker den är bra. =)

Snart helg..vad händer då? Jo,jag ska jobba!
Efter jobbet blir det helgmys med älsklingen och god mat.Det behöver vi nu när vi är ensamma utan folk som springer runt i huset och "stökar"..  ;-)


Imorgon ska jag och Therese åka till Birsta City och köpa lite julklappar.Var ett tag sen vi hittade på nått så jag ser framemot detta!

Nej gott folk nu har jag inte ork eller tid till detta.

Bye bye

   

1.Lippe i sovrummet
2.Lippe älskar kameran
3.Lippe sover
4.Lippe badar

Ps.Lippe är vääääldigt populär har jag märkt! ds.  haha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback