Måste uppdatera!

Känner att det är dax för mig att uppdatera denna blogg,(eller hur Therese)det var ju iaf över 3 veckor sen sist.Och vad har hänt under den tiden?! Jo,har haft semester tillsammans med Martin,han började att jobba idag och det är faktiskt skönt för man blir ju så bekväm när man har någon hemma hos sig hela tiden.Plus att det är skönt att bara vara själv. =)
Vi har nästan hela semestern hållt på med huset,skrapat,grundmålat och sen till sist målat en fin lingrön färg.Vi är jättenöjda men det var slitsamt.Fast ännu mer slitsamt för dom andra för jag har inte orkat med såå mycket men mycket tycker jag att jag gjort ändå! Knepigt.
Har kanske skrivit att vi varit på Ulvön och lite andra ställen med.

Jag har kräkts som vanligt fast vissa dagar har det varit bra och det har varit riktigt skönt!
Var på MVC idag och fick höra barnets hjärtljud för första gången och en liten spark,fatta vilken känsla det är alltså.Jag sken upp som en sol,synd att Martin inte kunde vara med men han får höra på UL istället. =) Han blev superglad när jag pratade med honom efteråt.

Har idag pratat i telefon med en tjej som jag inte oftar pratar med,och det är då Isa! Det var kul att prata med dig! =)
Vi får se till att träffas alla 3 tjejer som umgicks så mycket på gymnasiet.Fast nu blir vi ju kanske 4 tjejer eftersom Isa har en liten jänta nu som ska få vara med och snacka! =D

Förlåt Therese för det som hände! Det var taskigt och du kanske har lagt det åt sidan men jag tänker på det ganska ofta och du ska veta att det ska inte hända igen! jag LOVAR!!!! Jag som aldrig har brukat glömma men dom senaste åren har jag blivit lite smådement på något konstigt sätt. =/

Nej nu ska jag åka hem och koka nudlar och blanda det med skinkost! Det är så jäkla gottttttttttt! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback