Jag klarade det!

Nu är jag äntligen klar med Geriatrik kursen!!! =) Så himla lycklig över det!


Håller på och städar i lägenheten men var tvungen att ta en liten paus,hatar att torka fläkten och ugnen.
Vi trodde att dom skulle komma och besiktiga lägenheten imorgon men nu ringde hyresvärden och talade om att det blir på måndag istället,så då slipper man stressa ihjäl sig med städningen.Fast jag tänker göra så mycket jag bara hinner idag så jag har lite att städa imorgon.Lite smart får man lov att vara!

Har inte fattat än att vi ska flytta till hus,när jag väl har börjat bära in grejerna så kanske det vänder men det är helt ofattbart att man ska få mer yta att röra sig på och nära till jobbet och familjen.Martins arbetskamrat hade åkt förbi där igår kväll och dom hade typ inte börjat flyttat ut,tavlor,blommor och gardiner var fortfarande kvar.Brukar man inte börja med sånt i tid? Jaja,huvudsaken är att vi får flytta in i ett välstädat och tomt hus.

Man kanske ska ta och fortsätta...

Sådan hårfärg vill jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback