Nämen hejsan!

Ja då var man här igen då! händer en hel del i livet..


Blev ändrade planer angående flytten,ska flytta till Timrå med min älskling i en jättefin lägenhet med utsikt över centrum den 1 okt. Helt okej att bli timråbo igen! =)
Håller på och läser upp några ämnen på komvux så jag blir färdig undersköterska.
Jobbar så mycket jag bara kan när jag är ledig från skolan.

Kapitänen är såld... Men till sommaren blir det en buick -59 , så det ska bli spännande!

Nä nu ska jag gå och kolla om mina byxor har blivit torra och sen ska jag fara hem och kolla på Idol!! =)

Hej svejs!

image4


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej hej! tänk att man skulle hitta dej här också =) hoppas att allt är bra.. kram kram

2007-09-16 @ 13:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback