Mycket att göra.

Håller på och packar ner alla våra saker i kartonger,det är hur mycket som helst att packa ner.Mest 50-tals porslin som man är extra rädd om som man ska packa in i plast å papper.Det är lite småjobbigt men det lönar sig!
Jag vill INTE att mina "Mykolo" ska gå sönder... =) eller "Bimbo" för den delen.

Hade tänkt att fara in till birsta och handla lite mat på Ica Maxi,det är faktiskt en väldigt mysig affär.
Tror att vi ska äta tacos ikväll. Blev hungrig på det idag när jag satt och kollade på ett matprogram.

I lördags var vi och hämtade en hörnsoffa uppe i Ö-vik. Den är jättefin och är en bra storlek för oss som bara är två. Skönt att man hittade en till slut,alla som ringde härifrån Sundsvall hade bara röda soffor och skulle ha mer pengar än vad jag betalade för den här. Jag betalade bara 1000 kr (plus bensinpriset upp och ner), men det var ändå ett jävligt bra pris för en sån fin soffa. Den är mörkgrå! =)

På lördag ska man ut på krogen då! Ska bli kul som fan,var ett tag sen man var ute nu.

Nu drar jag! =)


Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback