Tisdag 23/10 -07

Åhh vad jobbigt det är när man inte har tillräckligt många sånna där grejer som man kan stoppa i många kontakter i. Jaja..är dålig på att berätta! =) Håller på och kopplar in högtalare till datorn.

Idag har man jobbat! Kul som det oftast är men jag är ju så himla trött på morgonen..Måste börja ta och äta något
uppiggande som mer vitaminer eller nått.Kanske får ta en kalldusch varje morgon.Men då skulle jag ju inte kliva upp för det skulle vara så jobbigt att plåga sig själv..ja man är bra konstig!

Längtar tills det blir vinter när man får plocka fram alla julsaker!! Det är det bästa jag vet. Ska börja köpa julklappar nu snart hade jag tänkt! Men ändå blir det att man inte är nöjd med allt man köpt och springer in på affärer sista dagarna ändå.Så är det för dom flesta har jag märkt.Och dom mest besökta affärerna är nog alla mackar! =D

Den här helgen som kommer är jag äntligen ledig! Ska bli skönt att få umgås med älsklingen en hel helg! Det var längesen det,men vad gör man när man blir tillfrågad om man vill jobba. Vad säger man?! JA!  Det vill jag ju också såklart men ibland vill man bara vara hemma!!! =)

Nä nu har jag inget mer intressant att skriva här..


Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback