Timråbo..

är jag nu! =) känns bra,har en fin lägenhet med vacker utsikt över havet och har många garderober! hihi.
Igår fick jag in det sista i garderoberna och köket.

Ja här sitter man i forsa och kollar lite,har lunch nu! Är trist att sitta där borta på jobbet och bara glo tycker jag så jag tycker det är skönt att åka iväg en sväng.Snart får vi ÄNTLIGEN internet hemma!!! Fatta vad jag har längtat.
Under hela tiden vi bodde i nolby hade vi inget internet utan vi for hem till mamma och pappa! Fattar inte att vi orkade med det.Om man bara skulle kolla hur mycket pengar man hade på kontot när man skulle in till stan så var man tvungen att fara hit! Nej nu är det slut med det...

Och imorgon ska det bli redovisning om KOL på skolan. Det går nog bra får jag hoppas på.Jag ska prata om omvårdnaden jag.Så man har ju en del erfarenhet inom det..

Hade tänkt svänga in till själva stan efter jobbet för jag är i STORT behov av ett par nya skor,eller stövlar blir det!
Såg ett par på DinSko som var på annons i tidningen idag. Just nu går jag runt i ett par vita tygskor! haha! Men dom är inte så vita nu längre,jag kan inte hålla mig ren när jag använder vitt så därför ska jag försöka att undvika vita ting.

På lördag är det marknad i Nordichallen!! =) Det ska bli trevligt,hoppas att jag hittar nått spännande!
Det är ju en aning svårt att hålla i plånboken när man är på marknader! Jag vill bara köpa och köpa..

Kom på att jag måste byta oljefilter och olja i bilen,och fylla i glykol! Det får Martin hjälpa mig med för sånt kan då inte jag hålla på med. Men jag skulle vilja lära mig hur man lagar å fixar med bilar så man vet hur man ska göra om något skulle hända när man är ensam på vägarna.Jag vet hur man byter däck åså men inget annat vad jag vet!


Chris Daughtry - Home ( Den låten är ju så bra )



Nä nu får jag sluta att skriva här!!

Hej svejs lingonfejs!! ;)

Här kommer återigen en bild på drömbilen!


image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback