Money money money...

Must be funny!!! =) Ja idag har man fått lön då! Det känns ju kanon.Första helgen på länge som man är ledig!
Det ska bli så skönt.Funderar på om man ska fara iväg och shoppa lite inredningsgrejer till lägenheten tillsammans med Martin,men det får nog bli imorgon det! =) Ikväll blir det Idol och mys om jag får bestämma..

Fick ett glädjande besked idag! Det var ju tänkt att jag skulle flytta fram min psykpraktik,men jag slipper vara på ett psykställe och istället ska jag få vara på jobbet och göra min praktik där medans jag jobbar! Fatta vad det känns skönt!! =) Man har ju så mycket erfarenhet inom psykiatrin ändå genom jobbet. Även inom äldrevården får man handskas med en hel del psykvårdtagare. Så det blev en STOR lättnad för mig,för jag har inte klarat av att vara på praktik och inte kunna jobba,jag menar ekonomiskt. Förstår inte hur alla andra gör!?
Skitsamma! Det har ordnat sig iaf och snart är jag färdigutbildad undersköterska!!!!! =D

Har städat som en tok idag! Och det är så skönt när man har tvättmaskin i lägenheten.Jag har inte vågat provat hur man sätter igång den själv utan det var bara i förrgår som Martin fick vara hemma som stöd ifall att det skulle bli nå tok med maskinen.För jag får ju panik om nått skulle hända,tex om en slang skulle gå sönder och vatten bara sprutar,vad fan gör jag då?! =P Men det går bra utan hjälp nu! Litar faktiskt på maskinen.

Sitter och funderar på vad jag ska laga för mat..Igår blev det köttbullar och stuvade makaroner,gott! =)
Vill ha något gott och lyxigt,måste ju fira att jag slipper vara på ett psykställe och att jag är ledig i helgen! Fast på mitt jobb är det ganska många psykfall ändå! (Jag menar personalen) Hahahahaha! Nejdå! alla är såå normala som man kan bli eller nått! Hihi.

Jag vill att snön kommer snart! Det är så mysigt och vackert!


Nä nu ska jag gå och äta lite lunch,Martin kommer snart hem! *längtar*

♥Bye bye bye♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback