Måste berätta..

Att min magvärk är borta! Jag höll ju på att flytta då jag fick ont,så jag lyfte ju en massa tunga kartonger.Och då måste min livmoder eller nått fått jobba extra mycket och då gjorde det ont! *jävligt ont*
Jag trodde faktiskt att det kunde vara missfall men då skulle det ju komma någon sorts blödning ju..? Och det gjorde det ju inte. Ibland när jag är jättekissnödig och håller mig kan det göra ont men då springer jag och tömmer! Haha!! =)

Nu i helgen har jag och Martin varit i Nordichallen på veteranmarknad,köpte en hel del 50-tals kuriosa.
Men jag blev lite besviken faktiskt,brukar vara mycket mer men får vänta till våren igen.Det är ju då som det är
mer grejer.Träffade en massa folk och fick nya bekantskaper..

Håller på och tinar kyckling nu,ska göra Flygande Jacob för det är så gott! Men det är inte så nyttigt,det är jag medveten om men jag ska börja träna nu så det får bli sista gången jag får njuta då! =P

Har jobbat idag! Så kul att gå till 7:an! Ska dit imorgon med. Hihi.

Nä nu ska jag gå och pussa på älsklingen!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback