Coca-cola

Ja Coca-Cola ska tydligen vara bra om man har problem med magen,så jag har köpt det idag.Har faktiskt blivit lite bättre i magen.Har inte haft lika ont men man får ju springa på toa iaf.Huvudsaken är ju att man slipper ha ont!!

Nog pratat om detta! =P

Idag har jag faktiskt varit ute en sväng,vi åkte och kollade på lite båtplatser här i Timrå och i Söråker.
Var skönt att komma ut i den "friska" luften,vad jag menar med dom där kolumnerna är att det luktade inte så
gott här i Timrå idag.Fan det stank lika illa som det gjort när jag har varit på toa dom här dagarna! Fy!
Men det gick ju att andas iaf som tur var.

Har kommit på en sak,vi måste verkligen skaffa oss en diskmaskin!!
Det är disk hela tiden i detta kök,blir såå less.Fattar inte hur vi kan hålla på.
Det är ju lätt att säga att det är bara att diska direkt när man använt typ glaset eller nått men
så lätt är det inte! Man tänker att man tar det sen men det blir aldrig av som vanligt.
Och man lär sig inte heller! Men idag har Martin faktiskt diskat! Så duktigt av honom! Hihi.

Imorgon ska jag jobba,hoppas jag blir bättre! Börjar klockan 7,måste även prata med
chefen om min praktik.Får ju hoppas att hon går med på det,då skulle jag bli glad!
Måste köpa en kalender som jag kan ha i väskan.Har haft en men den är totalt borta,måste
slängt den när vi höll på att flytta.Om jag orkar ska jag köpa en imorgon efter jobbet.
Jag undrar om dom har nått på Ica?!

Hejdå
Martin och jag för att tag sen.

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback