Trötter

Å fy vad jag är trött idag! Kom hem ca 23.15 igår,kollade på tv i typ 10 min sen var jag tvungen att gå och lägga mig.
Var och hälsade på Therese ett tag igår med,alltid lika kul att sitta och prata minnen. Tack för det vännen! =)

Så fick ju bara sova i typ 5 timmar,vaknade kl.4.00 imorse av att någon var inne på toa och spydde som en tok.
Stackars älsklingen har blivit smittad! =( Han mår inte alls bra..

Imorgon är jag ledig,då ska jag försöka få ordning i hallen,ligger en massa kartonger och säckar där FORTFARANDE!!!!! Blir chockad över hur dålig man är på att ta tag i saker och ting ibland..jaja! =)
Kanske att jag far iväg och kollar efter ett köksbord och stolar.Och jag kanske åker och köper färg till köket..

Får väl se vad som händer och fötter...


Håller på och somnar just nu så det är väl lika bra att gå nu!


Hej då på dig du..

image20
Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback