Säg inte

Säg inte att jag ska gå och bli sjuk igen!!! Nu känns det som att jag håller på och bli förkyld,är svullen i halsen och kroppen är helt slut.Dom ringde imorse och frågade om jag kunde jobba hela dagen men jag hade ju planerat en massa andra grejer som jag annars inte skulle hinna.Men sen ringde dom igen och frågade om jag kunde jobba kvällen,jag kunde inte säga nej så jag ska iväg och jobba kvällen då. Och jag som sett framemot att få vara hemma med Martin! =( jaja,det ger ju pengar iaf så man kan köpa julklappar! =)

Får byta till vinterdäck imorgon efter jobbet! Orkade inte idag...
Hoppas inte att snön kommer bara.

Ska gå och förbereda lite mat och sminka mig en aning så jag ser ut som folk.. =)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback