Rubrik vet jag ej!

Jobbat hela dagen till kl.15.00,sedan for jag in till Birsta City och letade efter julgardiner på Hemtex.Hittade hur fina gardiner som helst.Så nu sitter dom uppe och det är julstämning till tusen här nu! =)

Blev precis som jag trodde,gjorde inte ens hälften av vad jag hade tänkt igår.Åkte till Njurunda och hämtade paketet och sen åkte jag till mamma och pappa och plockade fram julsakerna där istället.. haha!

Vet inte hur jag ska göra imorgon,åker nog själv och kollar.Men det är ju ingen idé egentligen,men man kan ju hoppas på att det blir av snart....

Nu ska jag gå och plocka upp lite tomtar och göra en fruktsallad som vi ska smaska på ikväll.


image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback