Nu får det vara nog!!

Är sååå less på att vara sjuk hela tiden,är hemma och är förkyld som en tok,hostar och snyter mig hela tiden.Men jag har faktiskt tagit mig i kragen och nästan målat klart i köket!!! Ja jag vet att det tagit tid,men både jag och Martin har varit sjuka så ingen ork har funnits alls.Synd bara att färgen inte räckte så Martin ska fara och köpa mer färg efter jobbet.. =) Ska ta och städa till lite här,ser ut som en svinstia! Känner att jag har en negativ energi,allt känns skit,skulle vara kul att resa iväg till en spännande stad som tex New York. =)

Funderar på att färga mitt hår ljusare och klippa mig,mitt hår ser ut som ett skatbo! Hua!
Men problemet är att jag vet inte vilken frisörsalong jag ska gå till,tycker aldrig att det blir så som jag vill.Jag får chansa lite.Blir det inte bra får jag byta frisör helt enkelt!

Nä nu ska jag gå och skölja potatis,blir köttgryta från frysen idag! haha!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback