Long ago

Tiden har inte räckt till för mig dom här dagarna,känner mig helt slut! Jobbat hela helgen,fatta vad jag är trött på att jobba helger nu.Tycker jag jämt jobbar helger! =/ måste se till att vara ledig några helger nu faktiskt.Folk i min omgivning blir också ganska besvikna så jag får ställa upp för dom med! =)

Har bestämt mig för att börja ett nytt hälsoliv! Ska sluta med allt snask och skitmat och börja med mer frukt och grönsaker,ska även börja motionera mer.Går väldigt mycket på jobbet men det är inte samma sak som att gå en rask promenad och bli riktigt svettig och ha träningsvärk dagen efter.Känner att min kropp inte orkar med mer saker som man gjorde förr.Det är inte roligt ska jag tala om! Är oftast trött och blir lätt irriterad och less över saker och ting.Och det vet jag att det har att göra med min hälsa och göra.. Men nu ska det bli ändring på det!! =D

Jag önskar att älsklingen får uppleva sin dröm! Jag håller tummarna för honom! =)

Längtar tills jag och Therese ska ut och roa oss på stan om typ 2 veckor!! Var ju ett tag sen nu som man hittade på nått skojigt.Men det blir lätt så när man jobbar och sliter,och när man inte jobbar försöker man att ta itu med alla andra saker man ska hinna med!

Nä nu ska jag umgås med Martin! =) Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback