Helgen är för kort.

Helgen har verkligen gått fort,men det är ju så när man äntligen är ledig.Man vill ju hinna med så mycket som möjligt.Men hann inte med så mycket ändå för vi for till Örebro i lördags och tittade på Martins nya projekt!Kan ju då meddela att det är en båt,så i sommar ligger man och solar och tar sig en drink vid det glittriga havet. Najs!

Ja så hela lördagen gick åt till att åka bil kan man säga,men det är ju faktiskt mysigt! Vi har gjort mycket utflykter tillsammans under våra snart 5 år som vi varit ihop! =)

Söndagen var en lugn och skön dag,kollade på alla repriser från veckan som varit.Det är skönt att bara ligga där och bli serverad program efter program.



Idag är det tisdag och jag är ledig! *skönt*
Ska nog åka till lite loppisar och kolla efter lite julsaker tror jag. Var och hämtade alla julsaker hemma hos mamma och pappa som låg ute i stugan igår.Det är ju hur mycket prylar som helst men jag vill ha mer mer mer! =) Hittar inte ens julgardinerna som jag hade tänkt ha i vardagsrummet.Men det gör inget för dom var inte så fina iaf,har ju fått löning idag så det är bara att köpa andra. Det känns som att jag inte kommer att göra ens hälften av vad jag hade planerat att göra idag... =D
Fick ett sms från Therese förut,mitt paket har kommit med lite nostalgileksaker! My little pony hästar har jag köpt på Tradera,lite barnslig får man faktiskt vara! =) Kul att ha en liten samling med barndomsminnen från förr.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig och julpynta en aning! =)

Lite tidigt att önska er en riktigt god jul men vad fan,har man julstämning så är det bara att köra på!

God Jul! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback