Hej hopp!

Sitter i Njurunda nu hos mamma och pappa,har ätit och varit på kyrkogården och tänt ljus. Det blev så fint så!

Vad mysigt det var imorse när man såg snön på backen,fast det var ju inte så kul att köra bil med sommardäck.Hade tänkt att byta däck idag men när jag slutade var det ju mörkt.Ska få hjälp med det imorgon på lunchen istället.Får ju hoppas att det inte snöar mer inatt eller att slasket blir is.Men det är nog lugnt på motorvägen iaf..

Tror jag ska fara hemöver snart,fast det är tråkigt hemma.Var ju så tråkigt att gå runt där hemma när jag var sjuk så jag har blivit lite less på vårt hem.Måste ta och göra nått drastiskt,kanske måla i köket eller så... =)
Tror vi skippar och tapetserar och målar i köket istället om jag får bestämma! Ingen av oss kan ju tapetsera så det blir enklast så..

Nä nu går jag...

Min snygga lampa!

image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback