Godmorgon

Hua vad länge jag har sovit idag,har inte ens ätit frukost.Måste göra de snart.

Känner för att åka till Birsta idag,ska köpa lite skivor så man kan bränna lite grejer,plus att
jag behöver smink och vill kolla in dom nya affärerna.Får se hur det blir,det blir nog att man
stannar hemma och väntar på att få fara till jobbet! =)

Måste fylla på glykol i bilen..har inte gjort det ÄN..stackars min bil om det är riktigt kallt
någon morgon och motorn har frysit. Ja det blir ju inte så kul för mig heller!
Men det är ju en riktig bil jag har så, en vinröd volvo 740 med tonade rutor! Haha...

Men jag kom ju på att det är väl halloween nu?! Eller alla helgona helgen kanske man ska kalla den!


i´m going now...


image18



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback