Äntligen..

Imorgon kl.09:00 kommer jag sitta på Sax&Kam och bli ompysslad!! =) Ska färga håret och klippa det! Fan vad det ska bli skönt att få bort det här mörka håret. Kommer gå på runt 2000 spänn!!! Men det är bara att kasta spargrisen i väggen och spendera för jag är så jävla less på my hair!
Var i Kvissle idag hos ena frisörsalongen och frågade om dom kunde färga mitt mörka hår ljusare,men det skulle tydligen vara en STOR process för dom och det skulle vara mycket omständigt enligt dom!
Kan ju bara säga det att sånt där skitsnack från vissa frisörer är jag så jävla less på!Skrämmer upp en totalt och
får det att låta som att det är omöjligt allting och att man är tvungen att gå med samma hårfärg hela livet ut!
Nä FY SKÄMS på er! Tacka vet jag Sax&Kam,där är inget omöjligt,dom vet vad dom håller på med!

Jaha,idag har jag jobbat som vanligt! Slutade halv tre,det är skönt att kunna sluta så tidigt ibland så man hinner
med lite andra saker. Var inne på nya butiken Jula som är ute i Birsta och skulle spana in syrrans kille som
jag inte träffat än,men jag såg ingen kille med mörka ögonbryn och är typ 1,84 lång! Tihi..
Hon får väl visa upp honom här framöver för jag är sååå nyfiken av mig. =)

Nej nu kan jag inte skriva mer för jag håller på och äter kyckling och färsk röd paprika! Gott!

Hej!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback