Äntligen hemma!

Nu har jag jobbat hela helgen kl.14:30-21:45,så det är skönt att det är över nu! Känner mig en aning trött..
Ska även upp imorgon och jobba,skjutsa Martin till jobbet först så det blir en tidig morgon för mig.
Kanske lika bra att gå och lägga sig nu!Men det är svårt för man är ju upp i varv när man kommer hem när man jobbat kvällen.. =) Jobbigt att vara förkyld också,på en gång när jag kommer hem så börjar jag hosta som en tok!!! Måste vara väldigt torr luft här..Jobbigt!!! =(

Var ett gäng snorungar som var i kvissle och kastade snöbollar på bilarna och även på folk som gick,var nära att jag skulle få på mig en men dom kunde inte pricka så bra! Vilken tur för mig då!

Farsdag är det idag med! =) Var och köpte en jättefin tröja och en mössa till pappa! Han blev väldigt nöjd och det var bra det! Tycker det är svårt att köpa saker åt pappa,men det går alltid hem med kläder åså! =)

Jaha,nu ropar Martin att jag ska komma och lägga mig! Så det är bara att lyda! ;) Bye bye

image25

Sunes Jul är den bästa julkalendern som sänts tycker jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback