Första gången!

Hej allihopa! Första gången jag har en blogg..fattar inte riktigt vad det är men jag antar att det ska vara som en dagbok. =) Men det är ju kanonbra det tycker jag för då kan man ju få skriva av sig lite.

Är kattvakt i bergsåker i några dagar,det är skönt att få göra något annat. Lite less på att vara i nolby hela tiden. Där händer ju ingenting roligt! Härligt att ha nära till centrum när man är här.

Ska snart få skjuts in till stan då jag ska träffa Martin. Tänk vad man kan sakna någon fastän man bara har varit ifrån varandra i några timmar.Men vi kommer så bra överens och har riktigt roligt tillsammans! Skämtar och hittar på roliga saker,det är ju helt underbart det! =) 4 år har vi varit tillsammans nu. Grattis till oss!

Nä nu ska jag inte skriva något mer! Ska svänga in till nolby en sväng också så nu måste jag gå! =)

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback