Tredje advent

Men herregud vad fort det går,redan tredje advent och jag har inte hunnit att köpa julklappar än!Jag som brukar vara i farten alla år men nu jobbar man hela tiden och dagarna bara går och går.Men på fredag ska jag och Martin tränga oss fram i Birsta och köpa alla julklappar.Kommer nog att vara hur mycket folk som helst..

Och på lördag ska jag och nästan hela min familj utom mamma hugga julgranen!! =) Jag tänker ALDRIG sluta att vara med på det för det är en tradition som ska vara hela livet ut!

Imorgon är jag ledig! Ska blir riktigt skönt,om det är soligt och fint väder ska jag ta bilen (som jag lyckats få upp låset på) till Forsa och ta med vovven till skogen och gå en långpromenad och leka kurragömma! ;-) Jag är lite barnslig av mig men det ska man vara för annars tror jag att livet blir trist och grått.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback