Raap

Har varit hos Martins familj i Bergsåker ikväll.Ätit god mat och pratat om dittan och dattan.Nu är man mätt så man går och raapar.Hihi.Älsklingen har blivit klippt och det blev så bra så. =)

Imorgon blir det jobba till kl.12.00 och sen ska jag fara till OKQ8 och köpa låsolja som tinar det frusna låset på min bil.Måste ju fixa det där så fort som möjligt.Tycker synd om min bil! =P

Har funderingar på att flytta igen,då blir det nog till korsta.Det har vi pratat om från början men det blev ändrade planer som vanligt och vi flyttade till Timrå,men nu har vi pratat och vi vill komma närmare staden plus att båten ska troligen vara där med!Men först ska vi fixa till lägenheten en aning här,sen tar vi det lugnt med allt.Det får inte gå för fort,då kan det bli tokigt. =)

Nu ska jag krypa ner i soffan med gubben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback