Mat mat mat

Nu har jag stått och lagt in köttfärs i fryspåsar.Ett bra tips är att platta till köttfärsen när den ligger i påsen,då går det fortare att tina sen.

Har också gjort min hemmagjorda potatissallad som Martin ÄLSKAR!!Jag tycker det egentligen är sommarmat men vad gör man inte för sin älskade gubbe?! ;-) Blir stekt kött med min goda marinad till.

Var och handlade på Ica förut,köpte en massa ingredienser till allt jag ska baka nu i helgen.Men jag tror att jag ska laga knäck ikväll,ska ge en hel del till familjen i Forsa för dom gör ju ingen knäck nu när inte jag bor hemma längre.Det är ju jag som är värsta tomtemor där ju! =P
Glömde köpa några saker (som vanligt) så jag ska köpa det imorgon eftersom jag ska jobba och då är det lätt att bara springa in på Ica och köpa saffran,jäst och kanske mer mjölk till lussebullarna.Ska prova att göra lussebullar med kesella i år.Har hört att dom blir mycket godare.

Nu ska jag väcka min karl så han får börja steka köttet för jag är såå hungrig,sen blir det kanske mer O.C!

See Ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback