.....: Knäck :.....

Vad är det med mig? Här ska man få gäster och jag går och planerar att jag ska baka så det kan vara färdigt några dagar innan,men jag ska ju skjuta upp allt och kommer troligen att springa runt som en tok nu i helgen med ugnsplåtar och slevar inne i köket!Måste laga knäck nu.Plus att jag inte har lagat någon mat,VILL INTE!

Var och köpte en julgran idag,det blev en FEJK!Tycker inte om sånna granar,men det blev ändå.Lika bra nu när man bor i lägenhet.Jag gjorde precis som Sunes pappa Rudolf med ljusen,satte dom nästan bara på ena sidan istället för runt hela.Så det blev lite justeringar efteråt men nu är det fin fint! =) fattas lite mer glitter bara.

Martin kom hem!

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback