IKEA,Julstädning

Ska snart åka till IKEA och köpa lite ljus och annat tjaffs och kraffs som behövs nu till jul. =)

Sen ska jag hem och städa hela den här lägenheten,fattar inte hur skitigt det kan bli.Jag menar det bor ju bara två personer här men ändå kan det blir så himla dammigt åså..

Nä nu ska jag fara.




Hej igen!

Har städat som en tok hela eftermiddagen,nu är det så rent det kan bli! =) mer julstämning är det här oxå!
Var ju som sagt på IKEA och shoppade.Blev ljus,kuddar,matta,servetter,gardinstänger (som jag såg att jag inte behövde),trådgardin,röda krukor,hjärtan och stjärnor som jag hängt i fönstren.Lite till blev det med! =)

Igår hade vi besök av Charlie och Micke,knäppte lite kort på dom! =)


 

image41
image42
image43



Här kommer lite kort på hur det ser ut nu hos oss!


image38

image39

image40


Hej Svejs! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback