Hungrig

Håller på och lagar mat nu,vill inte sitta ensam så jag väntar på älsklingen!Det blir fiskpinnar,potatis,min goda kalla sås till och rivna morötter.Det är ju kanongott det! =)

Jobbade till klockan 16 idag,dagen har gått fort som tusan.Men det var nära att jag inte skulle komma till jobbet imorse,bilen satt ju fast av all jäkla is.Kom inte en meter,men sen kom det ut en gubbe från en balkong och talade om att det fanns grus i nått bås.Jag var alldeles uppstressad och tänkte inte på att tacka honom.Men men,han räddade mig ifrån att komma försent! Tack gubbe! =P

Drömde bara hemska drömmar inatt,att jag kom till en gumma som ville ha en kram och genom den kramen förde hon över ett spöke som följde efter mig överallt jag gick!!Fan vad rädd jag var...Då är det skönt att vakna när klockan ringer.

Nu ska jag kolla på julkalendern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback