Happy new year!

Idag är det nyårsafton och jag ska snart ställa mig och göra en skink & broccoli paj.Igår gjorde jag klart tacopajen som vi alla ska smaska på ikväll.Nu var det ett litet tag sen jag skrev,har inte hänt så mycket faktiskt.Har varit och hälsat på folk och ätit mat och efterrätter så man är ju en aning proppmätt fortfarande! =)

Ska bli skönt att det blir ett nytt år med nya tag och nya förhoppningar på att man ska klara av att bli mer hälsosam än vad man är.Har nästan aldrig lyckats att hålla mina nyårslöften men iår hade jag tänkt att ta mig i kragen och inte göra mig själv besviken när sommaren tågar in.Jag måste bara gå ner i vikt!Känner att kroppen håller på att "falla" ihop så nu ska jag kliva upp tidigt på morgonen och sätta på mig mysbrallorna och traska ut även om jag kommer vara trött och sliten och jag ska på jobbet,JAG MÅSTE!
Men det skulle vara trevligt om jag hade en mp3-spelare,mycket skönare att lyssna på musik när man är ute själv.

Igår var jag på Birsta City med Therese,det är så himla roligt när man väl träffas.Det blir ju alltför sällan tycker jag.Men snart kommer vi närmare varandra också så det är ju bra det.Jag håller verkligen tummarna på att vi kommer hitta en lägenhet i Korsta,är skönt om allt går smidigt.

Nej nu har jag inte tid med detta,ska fara på systembolaget i Bydalen för dom har ju inte smirnoff här i Timrå.SKIT-TIMRÅ!

Ha en bra nyår! GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback