Frozen car.

Förut hade jag tänkt att ta min bil och köra till skolan och kolla hur det låg till med schemat och prata med min mentor som nästan inte hört av sig ett skit under min praktik och höra vad han har att säga om det,men när jag skulle låsa upp bilen gick det inte alls för låset hade frysit totalt!!!Snacka om att man blir förbannad när sånt händer!Jag stog säkert i en halvtimme och använde tändaren och försökte att värma nyckeln men Icke sa Nicke!
Så det blev ingen skola idag heller,känns inte så jävla roligt när man missar den.

Har suttit framför den här burken hela dagen,fast jag diskade alldeles nyss så det blev klart.Har totalt tappat lusten för att laga mat.Finns ingen fantasi kvar i mitt huvud!Fast det kan ju bero på att vi inte har så mycket mat här hemma så det är väl dax för oss att storhandla.Men det blir nästan samma skit man köper ändå!Måste leta efter bra recept som är goda.

Hade tänkt att julbaka nu i helgen! =) Blir lussebullar,knäck och annat smått och gott. Men tänker försöka att äta så lite sådant som möjligt i år för jag har den där förmågan att gå upp i vikt som en raket varje år! =P

Vad händer till nyår? Jo,man ska tydligen vara  chaufför. Vi får se syrran! ;-P

image45


Nu ska jag kolla på tv och bara glo ner mig! hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback