Första advent.

En aning trött idag,men trodde det skulle vara värre och att man skulle vara bakis idag men icke! =) Så skönt att få slippa det,så jag har julpyntat här hemma.Martin tycker det är jättemysigt här! *stolt* Men jag tycker inte att det syns nått ju.Det fattas hur mycket som helst,ska köpa röda krukor och blommor som passar in när det är jul.Folk ska tycka att det är så mysigt att dom inte vill gå härifrån! Haha! =P
image31

Igår var det helt ok kväll,träffade på några arbetspolare med och det är ju alltid kul! Men det var sjukt kul när dom stängde och vi skulle hem.Det regnade som fan och det var moddigt och blött med pölar överallt.Jag och Therese gick och hoppade runt överallt och kunde inte sluta skratta för vi blev så jäkla blöta,var precis som att man duschade med kläderna.Mycket som kan hända när man står i regnet och väntar på skjutsen hem,som att folk kommer och snackar och man vet inte hur eller vad man ska svara på deras knepiga frågor! Hehe.

Nej nu ska jag sluta att skriva här för Martin blir typ tokig på mitt klickande på tangenterna.Haha!!

Måste även inlägga det att jag blev så himla glad i fredags att det är två tjejer som ska tävla i globen nästa vecka!
Nu spelar det ingen roll vem som vinner Idol,båda är så bra så!

Ha en bra kväll på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback