5/12-07

Idag har det bara varit jobb för min del.Fått tagit lite blodprover på några vårdtagare med sköterskan! =) Det gick väldigt bra,fick mycket beröm av både vårdtagare och sköterskan! *stolt* Ska troligen få ta mer prover imorgon.

Vad less man blir när det är så kallt ute att man inte kan låsa upp bildörrarna på bilen.Imorse hände det för mig och jag fick en aning panik!Man vill ju inte komma försent eller inte komma alls till jobbet.Så jag vickade så snällt på nyckeln tills det äntligen gick att låsa upp och vilken lättnad.Ibland är det jobbigt att bo en bit ifrån jobbet,var skönt när man bodde i Nolby när man kunde gå till jobbet och bara ca 10 min innan man började.Nu får man gå ut iaf ca 40 min innan när det är vinter och man måste skrapa rutorna.Jaja,skulle lätt kunna flytta igen! ;-)

Var ju tänkt att jag skulle fara till Birsta City och titta efter krukor och julblommor efter jobbet men var så trött så jag for raka vägen hem till gullplutten min som låg och väntade i soffan med ett hungrigt uttryck (hade faktiskt köpt med mig hamburgare från MAX hem,ibland blir man less på "hemmamaten".)

Tittade även på Uppdrag granskning för ett tag sen,hur fan kan ICA göra så?? Blir äcklad.Men jag hoppas att ICA-butikerna i Sundsvall INTE håller på med detta!


Nej nu ska jag gå och ta ett glas mjölk och sedan kolla igenom lite kort på släkt och familj.Håller på och lägger in alla kort i fotoalbum.Min familj kommer bli så glada när allt är i ordning och reda!


Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback